Corona aktivitet

23. september 2020.

Furesø Fysioterapi I Osteopati følger nyeste retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen.

Kære patienter

Furesø Fysioterapi I Osteopati er fortsat åben for alle patienter – både patienter på hold og patienter med individuelle forløb hos fysioterapeut eller osteopat.
Vi følger løbende med i Sundhedsstyrelsens opdaterede vejledninger med fokus på skærpede hygiejneforhold og tager de forholdsregler, der skal til, for at det er trygt for både patient og behandler.

Vi sørger for god afstand mellem patienter på klinikken og beder venligst patienter om ikke at møde for tidligt til behandling. Vi henstiller til, at patienter fordeler sig i venteområderne på klinikken og sætter sig nærmest behandlerens rum.

Ved tegn på sygdom, bedes man blive hjemme. Der kan meldes afbud via vores online booking her på siden, på mail fysbm@mail.dk eller på tlf. 44 95 46 46.

Lad os passe på hinanden.
Furesø Fysioterapi I Osteopati

Kære patienter.

Mandag 24. august 2020
Vores holdtræning er igang igen hos Furesø Fysioterapi | Osteopati. Vi er selvfølgelig fortsat meget opmærksomme på hygiejne- og afstandsregler. Vores deltagertal på holdene er afhængigt af holdsalens størrelse. Hver patient skal have mulighed for at holde 2 meters afstand til øvrige holddeltagere under træningen.
Vi opfordrer alle til at medbringe egen måtte til holdtræning, alternativt et stort håndklæde/lagen til at dække af med, så vi minimerer smitterisikoen.
Alle træningsredskaber vaskes eller afsprittes efter brug. Vi sørger for god udluftning under træningen.
Alle behandlere sørger for både ekstra rengøring og udluftning mellem patienterne. Værnemidler kan benyttes ved behov.

Har du det mindste tegn på sygdom så bliv hjemme.

Sekretærer kan kontaktes dagligt på tlf. 44 95 46 46 og mail besvares hurtigst muligt.
Er du i tvivl, om du skal komme, så kontakt os gerne for telefon- eller onlinekonsultation.

Vi glæder os til at se dig,
Mvh Furesø Fysioterapi | Osteopati

Tirsdag d. 14. april 2020

Furesø Fysioterapi | Osteopati er nu igen åben for patienter.

Vi følger Sundhedsstyrelsens retningslinjer og tilbyder behandling til akutte og kritiske patienter. Det være sig personer, der oplever natlige smerter; personer der oplever forværring i deres smertebillede; personer med uspecifikke smerter og smerter opstået uden egentlig årsag. Folk, der oplever, at deres almindelige hverdag er truet af funktionsnedsættelse, er også velkomne.
Vi behandler igen babyer og børn, som tydeligt har det skidt.

Alle behandlinger udføres under skærpede hygiejniske krav og følger retninglinjerne herfor med tillæg af forsigtighedsprincipper.

Hører du ikke ind i kategorierne ovenfor, står vores online team klar med vejledning, råd, øvelser og hjælp til selvhjælp. Der er også mulighed for telefonkonsultation.

Man kan sagtens fejle andet end Corona, så ræk ud – vi vil meget gerne hjælpe.

Kontakt os på mail fysbm@mail.dk eller telefon 44 95 46 46, hvis du er i tvivl eller har spørgsmål. Fra tirsdag d. 14. april sidder vores sekretærer klar ved for telefonen mandag-torsdag klokken 10-12.

Mvh. Furesø Fysioterapi | Osteopati

2. april 2020.

Grundet Covid-19 situationen er sekretariatet i øjeblikket delvist lukket ned.

Der vil være telefontid mandag-torsdag kl. 10-12, dog ingen mulighed for telefonisk henvendelse i dagene før påske.
Vi vil bestræbe os på at svare mails dagligt på fysbm@mail.dk.
Vi håber på forståelse og beklager den længere svartid.
Mvh. Furesø Fysioterapi|Osteopati

26. marts 2020

Kære alle.

Furesø Fysioterapi | Osteopati har, som følge af Statsministerens udmelding igår, forlænget nedlukningen af klinikken til og med 2. påskedag. Vi håber således, at åbne for behandling igen tirsdag den 14 april.
Har du en aftale inden da, kan du forvente en opringning fra din fysioterapeut eller osteopat de nærmeste dage for ny aftale.
Du kan også, gå ind på hjemmesiden www.furesofysioterapi.dk og aflyse din aftale og bestille en ny efter den 14 april.

Vi glæder os til at se dig igen efter påske.
Mvh Furesø Fysioterapi I Osteopati

Kære bruger af Furesø Fysioterapi I Osteopati

Sundhedsstyrelsen har torsdag aften besluttet, at al ikke kritisk behandling skal udskydes i foreløbig 14 dage, det vil sige frem t.o.m. 29. marts.

Vi bakker naturligvis op om alle dikterede retningslinjer fra styrelsen. Vi håber, at klinikken åbner igen om 14 dage. Du vil modtage et opkald fra din behandler om en ny tid, på den anden side.

Pas på jer selv og hinanden.

Mvh Furesø Fysioterapi I Osteopati

Har du brug for fysioterapi under Coronakrisen?
Så er der hjælp at hente her.

Vi tilbyder i øjeblikket online fysioterapi konsultationer  ved fysioterapeut Jakob Elton Holmegård. Til dig, der har behov for professionel hjælp til skader, smerter, øvelser eller træning, mens klinikken holdes lukket.
Klik på linket her  og læs mere.