Corona aktivitet

23. september 2020.

Furesø Fysioterapi I Osteopati følger nyeste retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen.

Kære patienter

Furesø Fysioterapi I Osteopati er fortsat åben for alle patienter – både patienter på hold og patienter med individuelle forløb hos fysioterapeut eller osteopat.
Vi følger løbende med i Sundhedsstyrelsens opdaterede vejledninger med fokus på skærpede hygiejneforhold og tager de forholdsregler, der skal til, for at det er trygt for både patient og behandler.

Vi sørger for god afstand mellem patienter på klinikken og beder venligst patienter om ikke at møde for tidligt til behandling. Vi henstiller til, at patienter fordeler sig i venteområderne på klinikken og sætter sig nærmest behandlerens rum.

Ved tegn på sygdom, bedes man blive hjemme. Der kan meldes afbud via vores online booking her på siden, på mail fysbm@mail.dk eller på tlf. 44 95 46 46.

Lad os passe på hinanden.
Furesø Fysioterapi I Osteopati

Kære patienter.

Mandag 24. august 2020
Vores holdtræning er igang igen hos Furesø Fysioterapi | Osteopati. Vi er selvfølgelig fortsat meget opmærksomme på hygiejne- og afstandsregler. Vores deltagertal på holdene er afhængigt af holdsalens størrelse. Hver patient skal have mulighed for at holde 2 meters afstand til øvrige holddeltagere under træningen.
Vi opfordrer alle til at medbringe egen måtte til holdtræning, alternativt et stort håndklæde/lagen til at dække af med, så vi minimerer smitterisikoen.
Alle træningsredskaber vaskes eller afsprittes efter brug. Vi sørger for god udluftning under træningen.
Alle behandlere sørger for både ekstra rengøring og udluftning mellem patienterne. Værnemidler kan benyttes ved behov.

Har du det mindste tegn på sygdom så bliv hjemme.

Sekretærer kan kontaktes dagligt på tlf. 44 95 46 46 og mail besvares hurtigst muligt.
Er du i tvivl, om du skal komme, så kontakt os gerne for telefon- eller onlinekonsultation.

Vi glæder os til at se dig,
Mvh Furesø Fysioterapi | Osteopati

Har du brug for fysioterapi under Coronakrisen?
Så er der hjælp at hente her.

Vi tilbyder i øjeblikket online fysioterapi konsultationer  ved fysioterapeut Jakob Elton Holmegård. Til dig, der har behov for professionel hjælp til skader, smerter, øvelser eller træning, mens klinikken holdes lukket.
Klik på linket her  og læs mere.